Cele 100 de borcane de dulceaţă de fructe de pădure învelite într-o ţesătură cu argint şi însoţite de linguriţe speciale, vor concura cu produse similare din 30 de ţări ale Europei, la un târg de produse alimentare din capitala Franţei
Locuitorii din satul Viscri îşi promovează zilele acestea produsele la târgul de produse alimentare organizat la Paris. Sătucul din judeţul Braşov a devenit cunoscut în toată lumea după ce Prinţul Charles al Marii Britanii şi-a cumpărat aici o casă. Sătenii profită acum de imaginea obţinută pe plan internaţional şi au scos pe piaţă dulceaţa făcută din fructe de pădure după o reţetă secretă. Pe măsură este şi ambalajul în care va fi „îmbrăcată” dulceaţa, şi anume borcane învelite într-o ţesătură cu argint, însoţite de linguriţe speciale, realizate tot din argint.
Preţul unui borcan de 300 de grame este de 250 de euro, dar delicatesa de Viscri nu duce lipsă de degustători de rang, reprezentanţi ai caselor regale din Europa, dar şi reprezentanţi ai administraţiilor prezidenţiale din cele mai importante state de pe continent.
Alături de produsul românesc, la târgul de la Paris vor mai fi şi alte specialităţi din peste 30 de ţări ale Europei. Şi pentru ca toţi cei prezenţi la evenimentul găzduit de capitala Fanţei să nu plece fără a degusta dulceaţa de Viscri, reprezentanţii producătorilor s-au pregătit cu 100 astfel de borcane.
Lansarea la Paris face parte dintr-un proiect finanţat din fonduri europene, care are ca scop promovarea satului Viscri şi a localităţilor din zona Târnava Mare. Proiectul este sprijinit chiar şi de prinţul Charles. Cele 100 de borcane de dulceaţă de fructe de pădure învelite într-o ţesătură cu argint şi însoţite de linguriţe speciale, vor concura cu produse similare din 30 de ţări ale Europei, la un târg de produse alimentare din capitala Franţei
Locuitorii din satul V