Noile tendinţe de pe piaţa de business intellingence in banking au fost dezbătute în cadrul evenimentului "The Future in Banking Technology", organizat recent de Medien Conferences, divizia de evenimente business a grupului Medien Holding. Specialiştii consideră că această piaţă va creşte accelerat în România. Piaţa de Business Intelligence se referă la sisteme informatice de identificare, extragere şi analizare a datelor disponibile într-o companie, sisteme al căror scop este de a oferi un suport real pentru luarea de decizii de business.
Principalul concept din spatele business-ului este acela că furnizează informaţiile corecte oamenilor potriviţi la timpul potrivit, în întreaga organizaţie, cu analitica, semnale de alarmă şi mecanismele de feedback adecvate tuturor.
"Piaţa de Business Intelligence din România va creşte accelerat în perioada următoare, factorul catalizator fiind chiar criza economică. În aceste momente companiile de orice fel au nevoie sa ia cu mare rapiditate decizii importante în activitatea lor. De aceea, managerii se vor întoarce din ce in ce mai mult către soluţiile BI, bazandu-se pe ele pentru a le furniza informaţii relevante în procesul decizional," a declarat în cadrul evenimentului Ionuţ Toader, Managing Partner, Relevance.
Evenimentul "The Future in Banking Technology", organizat de Medien Conferences, divizia de evenimente business a grupului Medien Holding, a avut loc pe 26 octombrie la Hotel Intercontinental, reunind middle şi top management din sectorul bancar, companii de consultant şi furnizori de soluţii IT. Noile tendinţe de pe piaţa de business intellingence in banking au fost dezbătute în cadrul evenimentului "The Future in Banking Technology", organizat recent de Medien Conferences, divizia de evenimente business a grupului Medien Holding. Specialiştii consideră că această piaţă va creşte accelerat