Vodafone Romania, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala si canalul de televiziune Discovery Channel cauta intre 8 - 23 octombrie cea mai interesanta poveste a unui business de familie romanesc.
Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de Facebook Discovery Romania si isi pot inscrie povestea, direct in aplicatia “Business de familie”.
Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 - 23 octombrie. Castigatorul va primi un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in Romania.
Fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro. Citeste si:Discovery: Oferta pe care am facut-o RCS&RDS este competitiva. Suntem deschisi negocierilorCum cred romanii ca arata televiziunea idealaDiscovery pune pe sticla primele productii locale: 7 romani, protagonistii unor filme de scurt metraj
Campania se numeste “Business de familie” si este un proiect care are la baza programele Discovery despre afaceri de familie precum "Motociclete americane", "In Alaska, la inaltime" sau "Viata pe sarma".
“Aceasta campanie se inscrie in noua directie a brandului Vodafone prin care se urmareste sprijinirea comunitatilor oamenilor care aleg sa schimbe Romania in mai bine.” a declarat Angus Slater, director de marketing al Vodafone Romania.
Operatorul este al doilea jucator pe piata locala de telecomunicatii, compania avand 7,8 milioane de clienti la finalul lui iunie anul acesta. Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu 406,4 milioane de u