Agentiile romanesti Leo Burnett & Target, Webstyler si Scala JWT s-au inscris in finala festivalului de publicitate Golden Drum, la categoriile Media Campaigns, Advertising Campaigns, Interactive si Design & Art Direction. La categoria TV & Film Promo nu a fost nominalizata nici o agentie romaneasca.
“The Dinosaur Exhibition Campaign”, realizata de Leo Burnett & Target pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, a primit cate o nominalizare la categoriile Media Campaigns si Advertising Campaigns. Dintre cele 251 de campanii de media inscrise in festival au fost nominalizate 32.
In afara de Leo Burnett & Target, au mai inscris lucrari la categoria Media Campaigns agentiile romanesti 101 Worldwide Romania, Tempo Advertising, Graffiti BBDO, Grey Bucharest, OgilvyAction, Mercury 360 si McCann Erickson – in total, 15 lucrari.
La sectiunea Advertising Campaigns au fost inscrise sapte lucrari ale agentiilor romanesti Propaganda, Next Advertising, Leo Burnett & Target si Scala JWT. In total, sectiunea a avut 129 de inscrieri si 33 de nominalizari.
Webstyler, prima agentie interactive romaneasca premiata anul trecut la Golden Drum a fost si singura nominalizata anul acesta la sectiunea Interactive, cu lucrarea “Harta solutiilor lui Blaga”, client Vasile Blaga.
Au mai inscris lucrari la aceasta categorie OgilvyOne, Tempo Advertising, Next Advertising, Scala JWT, Graffiti BBDO, Propaganda, Leo Burnett & Target si Brandstalk – in total, 23 de lucrari. Categoria Inetractive a strans, la nivel de festival, 229 de lucrari, dintre care 35 au fost nominalizate.
La categoria TV & Film Promo a existat o singura lucrare romaneasca, inscrisa de TVR, care nu a fost nominalizata. Au fost inscrise, in total, 29 de lucrari, dintre care sapte au fost shortlistate.
Scala JWT, cu “Bangalore Financial”, lucrare realizata pentru