„Budai Beer“, o parodie dupa o cunoscuta reclama la o marca de bere, realizata de opt ieseni creativi, a produs in ultimele 96 de ore o adevarata isterie pe site-ul Youtube. Filmuletul, produs de Rofilco Film Studio, dureaza doar un minut. A fost postat pe 22 august, insa a depasit orice asteptari dupa doar 48 de ore, cind fusese deja vizionat de 30.000 de persoane din tara si din strainatate. Laimotivul intregi actiuni este o simpla intrebare, adresata intr-o moldoveneasca neaosa, „Ci faci?“. Raspunsul protagonistilor este pe cit de simplu pe atit de hilar, „Nic. Ma uit la stele. Beau un Budai. Indubitabil“. Duminica seara, pina la ora 18.30, spotul a fost accesat de 42.987 de vizitatori. Opt tineri din Iasi au realizat, pe 21 august, un filmulet a carui menire era de a cistiga concursul de spoofuri, parodii, initat de IQads, un site specializat in advertising. Dupa un brainstorming indelungat, tinerii au ales sa parodieze cunoscuta reclama „Budweiser Wassap". „Da, totul a pornit de la un concurs de spoofuri de pe IQads. Ne-am adunat cu totii si am incercat sa gasim cea mai buna idee. Asa a luat nastere «Budai Beer». Data limita pentru trimiterea sportului era 22 august. Cu o seara in urma, echipa Rofilco impreuna cu protagonistii au filmat spotul la Ezareni, la «mosia» lui Ciprian, patronul de la clubul Hand, de pe strada Arcu", povesteste Tudor Botezatu, asistent de productie la Rofilco Film Studio. Timp de sase ore, cei cinci protagonisti ai spotului au filmat, intr-un cadru tipic romanesc - cu W.C.-ul in curte, buturuga si toporul de taiat lemne si petul de... „Budaibeer" - filmuletul care a avut, dupa doar 48 de ore, un succes neasteptat. Pe linga faptul ca acesta se afla deja in „top trei" la cele mai vizionate filme comice de pe site-ul http://www.youtube.com, spotul a fost preluat, a doua zi, si de site-ul www.hotnews.com, fiind postat pe pagina de deschider