Contribuabilii deveni nu au mare încredere în cutiile poştale de sugestii, propuneri şi reclamaţii către administraţia locală. Dacă unii cred că astfel transmit mai repede ofurile către Primărie, alţii sunt de părere că nimeni nu va citi ceea ce ei scriu.
De câteva zile, pe străzile din reşedinţa de judeţ au apărut mai multe cutii în care devenii pot trimite către Primărie sugestii şi propuneri sau pot face reclamaţii. Iniţiativa aparţine viceprimarului Cosmin Costa, însă nu este privită cu ochi buni de toţi contribuabilii. Dacă unii nici nu le-au observat încă, alţii consideră acest lucru o investiţie inutilă. „Unele probleme pe care le ai nu se rezolvă nici dacă te duci personal la Primărie, cu atât mai puţin dacă le faci cunoscute indirect. Sper cel puţin ca sesizările să fie citite”, a declarat Liliana Sav, deveancă.
În cartierele mai mari din oraş, precum Micro 15, au fost puse câte două cutii, iar din totalul de 19 căsuţe poştale în valoare de 13.000 de lei, trei sunt amplasate în satele aparţinătoare Devei, adică în Sântuhalm, Cristur şi Bârcea Mică.
Voci pozitive
Există însă şi persoane care totuşi apreciază acest mijloc de comunicare, în ideea că mai taie un pic din birocraţia întâlnită la toate uşile funcţionarilor publici. Florica Cosma consideră util acest dialog în contextul în care ai ceva mărunt de transmis Primăriei sau în cazul în care nu reuşeşti să vorbeşti cu cine trebuie. Dacă ar fi să ne raportăm la domeniile în care devenii ar avea ceva de sesizat, ar fi vorba, printre altele, despre spaţii verzi, apă-canal, curăţenia oraşului şi traficul rutier. „În zona centrală din localitatea Cristur există o trecere de pietoni cu adevărat mortală. Ar trebui să se pună nişte limitatoare de viteză în zonă, pentru că pur şi simplu îţi este frică să treci strada la cât de multe accidente au avut loc acolo. Dacă Primăria nu po