Operatorul si-a redus bugetul de investitii de aproape sapte ori fata de anul trecut, la 2,2 mil. euro si sustine ca nu mai are in plan achizitii.
New Com Telecomunicatii, unul dintre cei mai mari furnizori alternativi de, care activeaza pe piata locala sub brandul Injoy, estimeaza pentru anul curent afaceri de 54 mil. lei (aproximativ 12,7 mil. euro), fata de 45 mil. lei (12,2 mil. euro), pe fondul sistarii achizitiilor si al concentrarii companiei pe imbunatatirea profitabilitatii.
"In 2009 ne concentram pe o crestere naturala si pe restructurarea costurilor. In primele trei luni am avut o crestere naturala a numarului de abonati cu aproximativ unu la suta si o marja a profitului operational (EBITDA) de 12%. Pentru 2009 avem ca si principal obiectiv de business o marja EBITDA de 20% si o crestere de 15% a numarului de abonati si a veniturilor in lei", a declarat pentru ZF Mircea Lucacel, director general si unul dintre actionarii Injoy. "Bugetul de 2,2 mil. euro este alocat doar pentru investitii in retele si echipamente destinate clientilor noi si clientilor actuali".
Peste 50 de retele de cartier cumparate
New Com a fost infiintata in 2007 si s-a dezvoltat prin achizitia si integrarea a peste 50 de retele de cartier din aproape 40 de orase mari. Unul dintre actionarii New Com este Capital Partners, una dintre cele mai mari case de consultanta pentru fuziuni, achizitii si finantari de pe piata locala, care, impreuna cu alte doua fonduri de investitii, controleaza 90% din titlurile operatorului.
Compania are in total aproximativ 130.000 de clienti pe serviciile de televiziune, internet si telefonie. In primele trei luni ale anului numarul de utilizatori de pe segmentul rezidential a ajuns la 116.000, fata de 110.000 la finele anului trecut, in timp ce numarul clientilor companii a urcat cu 100, la 2.300 in aceeasi perioada