In fond, ce este notorietatea? Gradul de recunoastere, popularitatea in randul publicului. Renume? Celebritate? Notorietatea adevarata poate fi recunoscuta si cantarita cel mai bine in ceea ce priveste firmele si marcile. Notorietatea brandului se masoara la cei mai importanti jucatori de pe piata produselor.
Pentru alesi, nu conteaza prea mult activitatea parlamentara, prezenta la vot (Adrian Mihei – 98% prezenta la sedinte), daca n-ai dat cu gura inundand galagios televiziunile si paginile ziarelor. Notorietatea a devenit prizoniera scandalului, a galagiei. Orice, numai scandal sa fie. Stimati cititori, luati-i la rand, dupa cum si cat s-au perindat pe micile ecrane, si extrageti de la "notorietatelisti" o singura IDEE demna de un scaun de parlamentar. Vedeti cum stam.
Ne aflam si in perioada in care se umbla dupa achizitii de la alte partide. Multe se vor dovedi sinucigase. De ce n-am avea un parlament de fotbalisti sau fosti fotbalisti, rude, rapsozi, afaceristi de succes, prieteni, manelisti, guristi, pupincuristi, fotomodele, amante, bombe sexy?! Asa cum la locale am avut baroni anchetati, traseisti, oameni de afaceri de carton s.a.m.d. Plimbarea la DNA le-a asigurat multora notorietate (notorietatea dosarelor le-a dat posibilitatea sa turuie pe tema dosarelor politice). Daca nu treci pe la DNA, mai bine nu candidezi. O imagine de femeie desteapta, frumoasa, serioasa, maritata nu aduce notorietate, mai curand un zvon despre o idila cu un personaj cu notorietate. Este grav pentru Romania daca pentru fotoliile parlamentare sunt alese femeile nabadaioase, cu sex-appeal si decolteuri adanci. Cu ce a castigat Elena Udrea? Cu decolteurile. Ce conteaza ca blonda de la Integrare, Cristina Parvulescu, nu putea face distinctia dintre Consiliul European si Consiliul Europei? Poate deveni parlamentar.
Ce se intampla acum in PD-L este de dom