80% dintre romanii care cumpara pachete de vacanta aleg sa se documenteze mai intai online in legatura cu ofertele agentiilor, arata o analiza a SEO Monitor, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de promovare pe motoare de cautare.
Pe de alta parte, doar 1% dintre cumparatori se intereseaza doar offline de pachetele promovate de agentii.
“Principala sursa de informare online pentru cei care cauta oferte de vacanta este motorul de cautare Google.
Am observat ca prima data, cautarile se fac in scop de cercetare, pe cuvinte si expresii generale, cum ar fi: <
In prezent 42% dintre pachetele turistice cumparate in Romania sunt cumparate online, tendin?a fiind de crestere, mai spun oficialii SEO Monitor.
SEO monitor este o solutie de promovare pe motoarele de cautare (SEO: Search Engine Optimization) pentru afacerile din Romania. Printre clientii SEO monitor se numara F64.ro, Elefant.ro, Catena.ro, TinaR.ro, Elvila.ro, Litera.
Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-comm