Construirea autostrăzilor se impotmoleşte de fiecare dată cănd la conducerea Ministerului Transporturilor se produc schimbări. Echipa nouă vine cu o altă listă de priorităţi, care bineinţeles nu coincide cu lista vechii conduceri. Rezultatul concret este intărzierea realizării magistralelor auto, de care Romănia are atăt de mare nevoie.
Â
Construirea autostrăzilor se impotmoleşte de fiecare dată cănd la conducerea Ministerului Transporturilor se produc schimbări. Echipa nouă vine cu o altă listă de priorităţi, care bineinţeles nu coincide cu lista vechii conduceri. Rezultatul concret este intărzierea realizării magistralelor auto, de care Romănia are atăt de mare nevoie.
Â
Â
In campania electorală, reprezentanţii Ministerului Transporturilor (MT) vor să facă imposibilul: sute de kilometri de autostradă pănă in 2012. Directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), Mihai Grecu, a spus că autostrada Transilvania va fi finalizată in 2012. Potrivit fostului ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, autostrada Transilvania nu poate fi finalizată inainte de 2017-2018. Mai mult, aflat in vizită la Cluj, premierul Călin Popescu Tăriceanu s-a arătat mulţumit de stadiul lucrărilor la autostrada Transilvania, in ciuda tuturor controverselor avute de autorităţile romăne cu constructorul american Bechtel. "Contractul Bechtel este unul păgubos pentru partea romănă", declara Radu Berceanu, fostul ministru al Transporturilor.
Â
Proiectul construirii autostrăzii Transilvania, pe relaţia Braşov - Borş, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde de euro, acordat companiei Bechtel. Lucrările au fost intrerupte la jumătatea anului 2005, cănd autorităţile au inceput reanalizarea contractelor incheiate de guvernarea precedentă. Ca urmare a sistării lucrărilor, termenul de finali