Tichetele destinate fanilor români care au vrut să asiste la meciul cu Grecia, de pe 15 noiembrie, din deplasare, s-au „evaporat“ rapid. Suporterii acuză partenerul FRF, pe partea de ticketing, că ar fi făcut jocurile unor agenţii de turism.
După ce-a vândut exclusive online tichetele pentru returul cu Grecia, din 19 noiembrie, de la Bucureşti, FRF a decis să folosească aceeaşi cale şi pentru cele 1.700 de tichete destinate meciului tur, de la Pireu. I
Joi, la ora 12.00, biletelor alocate suporterilor români care doreau să asiste la partida tur a barajului, programată la 15 noiembrie (ora 21.45), pe stadionul „Georgios Karaiskakis“ din Pireu, s-au pus în vânzare pe site-ul biletefotbalonline.ro.
Cota alocată reprezenta 5% din capacitatea arenei „Georgios Karaiskakis“, iar fiecare fan român n-a putut cumpăra decât maximum două tichete.
Aproape 8.000 de interesaţi
Tot joi, în jurul orei 15.22, FRF a anunţat pe site-ul oficială că tichetele s-au epuizat în primele 10 minute, timp în care site-ul biletefotbalonline.ro a fost accesat de 6.000 de persoane. Evident, mulţi suporteri n-au reuşit să achiziţioneze mult-doritul tichet.
Pe diverse site-uri, fanii au răbufnit şi au criticat FRF, acuzând-o că face jocurile anumitor agenţii de turism.
Partenerul federaţiei la vânzarea tichetelor online şi compania care administrează site-ul biletefotbalonline.ro este „Danco Pro Communication“. O companie care activează în turism şi are mai multe afaceri şi cu statul român, nu doar cu FRF.
„Adevărul“ a vorbit cu Florin Leonte, vicepreşedintele „Danco Pro“, pentru a afla părerea companiei faţă de acuzele fanilor, dar şi mai multe detalii despre modul în care s-au dat tichetele pentru partida de la Pireu.
-Cât de repede s-au vând