Retailerul Carrefour, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala, este cel mai nou nume care a intrat pe piata comercializarii de produse online, prin lansarea portalului carrefour-online.ro.
UPDATE: Contactati de Wall-Street.ro, oficialii Carrefour nu au facut nicio declaratie pana la ora 18:20.
Desi este in versiune inca beta (si este posibil sa fie nefunctional), site-ul afiseaza deja o serie de oferte din 16 game de produse de la cele de igiena pana la gourmet sau produse internationale.
Carrefour este cel mai recent nume din zona de retail care intra pe un nou segment de piata, dupa ce in prima parte a acestui an retelele de hipermarketuri si magazine tip discount Cora, respectiv Profi anuntau intentiile de a-si reorienta o parte din activitate si in mediul virtual.
In urma cu cateva saptamani, hipermarketul Cora, parte a grupului belgian Delhaize, anunta proiectul coradrive.ro prin care va oferi posibilitatea clientilor de a-si comanda produsele dorite online, urmand sa le ridice ulterior dintr-un anumit magazin al retailerului.
Proiectul va fi functional din vara acestui an si va fi pentru inceput disponibil intr-un magazin din Bucuresti.
Profi, unul din principalele lanturi de retail alimentar din Romania, anunta la finalul lunii martie ca va introduce cupoane online care ofera reduceri in supermarketuri, ca urmare a unui parteneriat incheiat cu Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de implicare a consumatorului de pe piata locala.
Clientii gasesc cupoanele de reduceri pe site-ul CuponReducere.ro, iar apoi trebuie sa le printeze si sa le prezinte in magazin pentru a obtine discounturi pentru cumparaturile obisnuite. Deocamdata , aceste reduceri sunt valabile doar in reteaua Profi, dar pe masura ce agentia Wave Division va incheia si alte parteneriate, pe site vor fi introduse si alte com