În ultimii ani, mediul de business feminin din România, dar şi la nivel global, s-a dezvoltat accelerat. Femeile de afaceri au devenit mult mai vizibile şi active, au înfiinţat firme, afaceri de familie, sau au devenit competitive în mediul corporate.
În acelaşi timp, femeile au devenit interesate de tendinţele din business identificate la nivel internaţional şi vor să afle ce înseamnă leadership în noua economie.
Mai mult, statisticile din România arată că 35% dintre IMM-uri au în conducere femei, iar 11% sunt deţinute exclusiv de femei. Dintre afacerile gestionate de femei, 46% sunt din domeniul comerţului, iar 20% în zona de servicii – resurse umane, training, contabilitate, cosmetică şi înfrumuseţare.
Practic, femeile ocupă un loc din ce în ce mai important în lumea afacerilor, ceea ce demonstrează faptul că obţin excelenţă în domeniile în care activează. În acest context, organizaţia FEMEI în AFACERI lansează prima ediţie a unei conferinţe internaţionale anuale care va pune în discuţie realităţile mediului de business actual şi va căuta soluţii pentru femeile care doresc să înceapă o afacere, să o dezvolte, sau pentru cele care îşi propun să aibă o carieră excepţională.
Printre speakerii internaţionali se numără oameni de business din Polonia, Elveţia, Republica Moldova, Belgia şi Grecia.Cu o evoluţie interesantă a carierei, aceştia au lansat afaceri performante, au construit strategii pentru companii multinaţionale, au dezvoltat businessuri extinse la nivel mondial:
· Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Country Business Development Manager Google, Polonia;
· Max Igor Muller, Managing Director Helvetansa, Elveţia;
· Karin Maquet, Business consultant dedicated to SME s, Winner Equiwoman Award 2012, Belgia;
· Maria Vlachou, CEO & Managing Director Fereikos Gefsis and CEO & Managing Director Fereikos Helix, Grecia;
· Carm