Operatorul de telecomunicatii UPC Romania va plusa anul acesta cu investitii de 40 de milioane de euro in dezvoltarea infrastructurii retelei companiei care urmeaza altor investitii care s-au alocat de-a lungul anului trecut.
UPC Romania a investit peste sase milioane de euro in reteaua sa, pentru a majora viteza de trafic pe Internet.
Anuntul a fost dat publicitatii intr-un cadru inedit, in cadrul celei de-a treia conferinte de presa online din Romania, care a urmat celor organizate saptamana trecuta de Arbomedia si British Airways.
UPC Romania, cea mai mare companie locala de televiziune prin cablu, a anuntat cresterea vitezelor de acces la internet, cu pana la patru ori, pentru toti clientii sai, abonati la acest serviciu. �Noile viteze de acces nu implica o modificare de tarif al abonamentului lunar. in urma cresterii vitezelor, cea mai mare viteza de download pentru internet poate ajunge pana la 6 Mbps�, a declarat Lucian Lupascu, manager de internet la UPC.
Potrivit lui Lucian Lupascu, UPC are in acest moment peste 125 000 de clienti broadband, iar asteptarile pentru acest an sunt foarte optimiste.
La sfarsitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clientilor, cSpire, care permite reprezentantilor de relatii cu clientii sa activeze automat produsele si serviciile.
Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operatiunilor si cresterea satisfactiei clientilor prin integrarea proceselor si imbunatatirea vitezei de livrare a serviciilor catre clienti.
Implementarea sistemului cSpire va fi urmata, in acest an, de instalarea platformei Vitria, care vizeaza unificarea bazelor de date cu clientii si cresterea accesibilitatii in call center.
Investitiile companiei au vizat cu prioritate, in anul 2006, imbunatatirea serviciilor de relatii cu clientii,