Compania aeriana low-cost Blue Air, controlata de Nelu Iordache, asteapta anul acesta o crestere cu 5% a numarului de pasageri si implicit a vanzarilor pe piata italiana, in urma parteneriatului incheiat recent cu o companie aeriana din Italia.
"Am vrut sa ne unim fortele cu o companie ce ruleaza un business similar cu cel al companiei noastre. Aproape 30% din operarea Blue Air este pe Italia, iar zborurile spre destinatii din aceasta tara au grade de ocupare de 80-85%", a declarat Adrian Ionascu, directorul general al companiei Blue Air, care a rulat anul trecut o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro si a transportat 1,7 milioane de pasageri.
Blue Air a incheiat recent un parteneriat cu Distal Grup din Italia, un consortiu din care fac parte companiile Blue Panorama (opereaza zboruri in afara Europei), Blue Express (operator de zboruri domestice in Italia), CIM Air (agent de vanzari) si ITR (companie de handling aeroportuar).
In urma acestui parteneriat, compania Blue Air va vinde bilete spre Havana si Bangkok via Roma, dar si spre Palermo, Torino si Lamezia cu escala la Roma. De asemenea, Blue Air va avea acces la vanzarea de bilete prin GDS (global distribution system).
Reprezentantii Blue Air estimeaza ca vor vinde 20.000 de bilete de avion pe aceste rute, ce vor genera venituri de 2-3 milioane de euro.
"Ne-am setat in 2010 ca strategie extinderea pe piata externa. Prin cursele catre Bangkok si Havana deschidem strategia de extindere pe piata externa. Vom viza intr-o prima etapa doar destinatiile de vacanta, pentru ca in urmatorii ani sa evaluam posibilitatea introducerii de curse pentru segmentul business", a spus Ionascu.
Compania aeriana low-cost Blue Air continua sa aiba trafic in crestere si in acest an, in ianuarie transportand 115.000 de pasageri, mai mult cu 10-15% fata de aceeasi luna a anului anterior.
"Cu