„Bună dimineaţa domnule Lipovan, doresc să fac un abonament pentru anul 2014 la ProSport, însă am observat că, spre deosebire de anii trecuţi, de pe site a dispărut opţiunea din colţul dreapta sus, unde se putea face online. Vă rog să retransmiteţi mailul către administratorii site-ului, să corecteze în zilele următoare. Cu respect, un fan al ziarului ProSport. Cristian Coculescu, Piteşti“. Mesajul e autentic. L-am primit, ironic, fix în timpul şedinţei în care îi anunţam pe colegi de renunţarea la ediţia tipărită. Ca el, mai sunt câteva zeci de mii. Lor le mulţumesc în primul rând şi le promit că site-ul şi săptămânalul pe care-l lansăm săptămâna viitoare, împreună cu Ziarul financiar, vor acoperi măcar parţial pierderea lor. Cu toată emoţia pe care ne-a generat-o mesajul lui Cristian, nu pot să nu remarc şi câteva detalii reci. L-am primit pe e-mail, ba chiar pe telefon, şi reclama în fapt o problemă a site-ului, de plată electronică.
ProSport este produs de o echipă de profesionişti talentaţi şi neobosiţi, care au muncit extraordinar într-o perioadă dificilă. Am atins un punct în care putem ajunge mai eficient la cititori în format digital. E un moment dificil pentru cei care iubesc tiparul, dar trebuie să susţinem jurnalismul care dă sens publicaţiei şi să îmbrăţişăm un viitor exclusiv digital. Înlocuiţi ProSport cu Newsweek, puneţi ghilimele şi este declaraţia şefilor publicaţiei americane care s-a închis în format tipărit în 2012, după 80 de ani de existenţă. Se potriveşte de minune şi la ProSport. Lăsaţi-mă o zi să nu păstrez proporţiile. Avem o echipă extraordinară, aşa cum au fost permanent la ProSport timp de 15 ani echipe, vom avea o prezenţă digitală cum n-a mai fost în .ro. Şi n-am folosit întâmplător exemplul Newsweek, care zilele acestea a anunţat o probabilă revedere şi în print în 2014... Deocamdată, mai ales cei care am citit şi primul n