Producatorul sibian de textile Mondostar are in plan iesirea pe pietele externe cu unul din brandurile proprii - Boulevard, pe fondul scaderii generale de pe piata de lohn. Mondostar a adoptat ca strategie de dezvoltare pentru perioada urmatoare si cresterea numarului de magazine la nivel national, urmand sa ajunga la 17 magazine proprii pana la sfarsitul lui 2007.
"Industria confectiilor din Romania nu trece prin cel mai bun moment al sau. Migrarea lohnului spre tari mai ieftine, aprecierea constanta a monedei nationale, dar si alti factori au zdruncinat serios industria confectiilor", precizeaza Mircea Vasiu, brand managerul Mondostar.
El spune ca sfarsitul anului 2007 va gasi Boulevard cu 15-17 magazine in Romania.
"Insa nu depinde numai de noi. Piata imobiliara este foarte diferita de la o zona la alta si multe din proiectele care se anunta pe piata esueaza. In acest moment, studiem toate proiectele imobiliare care se dezvolta in Romania. Alegerea locatiei propriu-zise tine in mare masura de potentialul orasului, dar mai ales de conditiile contractuale. Cert este ca suntem in diferite faze de negociere in mai multe locatii", a precizat Mircea Vasiu.
Producatorul de textile sibian intentioneaza, de asemenea, ca in perioada urmatoare sa patrunda si pe piata externa cu unul din brandurile proprii - Boulevard.
"Suntem deja in discutii avansate cu firme atat din tarile vestice cat si din Rusia. Intentionam ca intr-o prima faza sa exportam brandul Boulevard prin intermediul retelelor de distributie, iar mai tarziu prin magazine proprii", a mai declarat Mircea Vasiu.
Compania produce in sistem lohn, dar si-a lansat si doua marci proprii - Boulevard si Status. Productia in lohn este orientata exclusiv catre pietele externe, in special Germania si Elvetia. Pe segmentul de sacouri si costume barbatesti producatorul sibian lucreaza pentr