Dupa ce in urma cu doi ani si jumatate a pornit F5, unul dintre cele mai ambitioase proiecte online, caruia ii spune in gluma «URSS-ul Internetului romanesc», Dragos Stanca si-a petrecut ultimele luni regandind business-ul care se confrunta cu un context neprietenos. Despre reorganizarea F5, dar si despre noul start in antreprenoriat, cititi intr-un interviu acordat Wall-Street.
Dragos Stanca, fostul managing director F5, divizia de online a grupului Realitatea-Catavencu, si-a mutat de curand biroul intr-o cladire albastra din zona Garii de Nord. Cu el mai sunt circa 20 de oameni, ce formeaza echipele a doua noi proiecte de antreprenoriat: Publyo, un start-up lansat in parteneriat cu reteaua germana 101 Worldwide, ce ofera servicii de dezvoltare si consultanta in publishing online, si Q2M, o combinatie de agentie interactiva full service cu regie de vanzari online.
In urma cu doi ani si jumatate, dintr-un birou din Casa Presei, Stanca povestea despre planurile de dezvoltare in online ale grupului Realitatea-Catavencu. Lansase divizia F5, gandita ca un incubator de business care oferea consultanta si finantare start-up-urilor online, avea 100 de angajati, o regie proprie de vanzari si urma sa lanseze noi site-uri de continut si servicii. Lucrurile s-au intamplat conform planului. F5 a lansat, alaturi de diversi parteneri, proiectele Autonovo, 2auto si Sellerator, a construit reteaua sociala TPU.ro si a investit 600.000 euro in portalul de business Money.ro. Realitatea.net a ajuns pe primul loc in topul site-urilor de stiri, iar regia de vanzari F5 X Media si-a consolidat pozitia in topul jucatorilor de profil. Numarul angajatilor a crescut pana la 200.
“Proiectul initial F5 a fost gandit ca URSS-ul Internetului romanesc: avem tot, continut, vanzari, investitii, servicii pe Internet, evenimente, regie. Asta am vrut, o treaba usor megaloma