Olimpiadele Comunicării continuă şi în acest an, cu cea de-a IX-a ediţie. Înscrierile pentru cea mai importantă competiţie naţională de Advertising, Relaţii Publice şi Comunicare Politică au loc în perioada 23 martie - 16 aprilie.
Pentru a se înscrie, tinerii trebuie să fie studenţi, masteranzi sau încadraţi într-o altă formă de învăţământ superior. Într-o primă etapă, ei trebuie să îşi alcătuiască o echipă de cinci membri şi să rezolve o temă de preselecţie. Aceasta diferă în funcţie de proba la care se înscriu: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising sau Comunicare Politică. Fiecare domeniu are câte o temă: la Comunicare Instituţională - campanie care să-i convingă pe angajaţii români să facă mai mult sport, la Advertising - campanie care să-i convingă pe consumatori să cumpere produse fabricate în România, în defavoarea celor din import, la Comunicare Politică - campanie prin care electoratul român să fie convins să voteze, în cadrul unui referendum, pentru schimbarea formei de republică, fie într-una Prezidenţială, fie într-una Parlamentară (la alegerea echipei), iar la Relaţii Publice - campanie care să încurajeze populaţia să recicleze deşeurile provenite de la echipamentele electronice (DEEE). Echipele care vor trece de etapa de preselecţie vor realiza câte o campanie de comunicare pentru un client real.
Peste 60 de profesionişti consacraţi, din industria comunicării, au fost invitaţi anul acesta în juriu pentru a evalua performanţele celor înscrişi. Roxana Colisniuc, responsabil Relaţii Publice la Olimpiadele Comunicării, a declarat că, anul trecut, braşovenii au arătat entuziasm în ceea ce priveşte participarea şi au obţinut rezultate bune. Olimpiadele Comunicării continuă şi în acest an, cu cea de-a IX-a ediţie. Înscrierile pentru cea mai importantă competiţie naţională de Advertising, Relaţii Publice şi Comunicare Politică au