VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a fost aseară lider de audienţă, potrivit unui comunicat emis de ProTV.
Cirfrele de audienţă arată că show-ul difuzat de postul de televiziune din Pache fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public. Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obţinut o audienţă medie de 15.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32.3, în timp ce Antena 1, principalul competitor s-a clasat pe locul al doilea cu 6.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.3 procente, iar Kanal D s-a clasat pe locul al treilea cu 6.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.9 %.
Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul urban, unde VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obţinut o audienţă medie de 12.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.6%, în timp ce Kanal D a obţinut o audienţă de 7.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.2, iar Antena a obţinut 1 6.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.7%.
Aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări au fost cu ochii pe VOCEA ROMÂNIEA, SEZONUL 2, episodul 3, în minutul de aur 22:04, show difuzat de ProTV. La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 22:04, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a obţinut 21.6 puncte de rating şi 41.4 procente cotă de piaţă, la o diferenţă considerabilă de Kanal D (7.6 rating şi 14.6 cotă de piaţă) şi Antena 1 (4.8 rating şi 9.3 cotă de piaţă).
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Andreea Olariu, tânăra de 16 ani care l-a înnebunit pe Brenciu
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2. Câte scaune a întors David Bryan, fostul solist Hotel FM
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, episodul 3, a fost aseară lider de audienţă, potrivit unui comunicat emis de ProTV.
Cirfrele de audienţă arată că show-ul difuzat de postul de tel