Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului Rompetrol, estimeaza ca va atinge in acest an o cifra de afaceri de circa 685 milioane dolari, in crestere cu 37% fata de 2005.
Aceasta majorare este sustinuta, in principal, de proiectele de extindere a retelei proprii de distributie a carburantilor, respectiv de cresterea vanzarilor de carburanti.
Conform oficialilor companiei, Rompetrol Downstream isi propune sa sporeasca de la peste 90 la circa 120 de unitati proprii de distributie a carburantilor si sa ajunga la 250 de statii sub marca "Partener Rompetrol.
Dezvoltarea lantului de benzinarii va fi orientata catre zonele de vest, nord (Banat, Maramures) si centrul tarii, precum si in Bucuresti.
Efortul investitional al companiei se va ridica, in 2006, la peste 55 milioane dolari, dintre care aproape 43 milioane dolari se vor aloca constructiei a 30 de noi statii si modernizarii altor 130 de benzinarii preluate in sistemul Partener.
Restul sumei va urmari cresterea calitatii si diversificarea serviciilor oferite clientilor in 45 de puncte comerciale, prin implementarea conceptului nou al magazinelor din statiile Rompetrol, sub marca „Hei".
Conform estimarilor, nivelul vanzarilor de carburanti Rompetrol va inregistra, in acest an, o majorare cu 15% a mediei zilnice, fata de 2005, cand s-a consemnat o crestere de peste 20% fata de 2004. In acelasi timp, media zilnica a produselor comercializate in magazine va fi cu 50% mai mare fata de 2005.
Sistemul de management al flotelor de vehicule "Fill&Go Business" (parte a serviciului "Fill&Go"), destinat clientilor corporatisti, va asigura in 2006 aproximativ 65 - 70% din totalul vanzarilor pe acest segment, comparativ cu 55% anul trecut.
Pe componenta "Filll&Go Card" a sistemului cresterea estimata este de 132% (93.000 de carduri de carb