Românii vor scoate din buzunar, anul acesta, 960 de milioane de euro pentru produse de îngrijire corporală şi cosmetice, cu trei procente mai mult decât anul trecut, arată un studiu realizat de Euromonitor.
Cele mai căutate astfel de produse în 2010 au fost cosmeticele de masă, respectiv gelul de duş, cremele, săpunul şi şamponul, care au reprezentat 80% din vânzări, informează site-ul romania-insider.com. Experţii preconizează că tot acest segment va ocupa şi anul acesta locul fruntaş, cu menţiunea că vânzările cosmeticelor de masă vor creşte cu aproximatv 2,8 procente.
În domeniul cosmeticelor pentru bebeluşi, statisticile din România arată că vânzările pentru produse destinate copiilor înregistrează de la an la an creşteri spectaculoase. Astfel, anul trecut, conaţionalii au cheltuit pe produse de îngrijirea bebeluşilor în jur de 8,8 milioane de euro, iar anul acesta specialiştii aşteaptă ca vânzările să ajungă la 70 de milioane de euro.
În ceea ce priveşte segmentul de parfumuri, studiul arată că vânzările în 2011 vor ajunge la 196 de milioane de euro, cu o creştere de 2% comparativ cu anul precedent. Aceeaşi sumă de bani se preconizează şi pe produsele de îngrijire a pielii, respectiv 196 milioane de euro, fapt ce va contribui la o creştere a vânzărilor pe acest segment cu 3,1% mai mult decât în 2010.
Pentru produsele de îngrijire pentru bărbaţi, românii vor cheltui 63,7 milioane de euro, cu 2,2% mai mult decât anul precedent.
Românii vor scoate din buzunar, anul acesta, 960 de milioane de euro pentru produse de îngrijire corporală şi cosmetice, cu trei procente mai mult decât anul trecut, arată un studiu realizat de Euromonitor.
Cele mai căutate astfel de produse în 2010 au fost cosmeticele de masă, respectiv gelul de duş, cremele, săpunul şi şamponul, care au reprezentat 80% din vânzări, informează site-ul romania-insider.com.