Familia Antonescu, care controlează agenţia de turism Marshal Turism şi un hotel cu acelaşi nume în Capitală, va investi câteva milioane de euro în construcţia unui nou hotel de patru stele, cu 60 de camere, amplasat în zona Dorobanţi.
"Proiectul a cărui construcţie a demarat la începutul acestui an va fi finalizat în primăvara anului 2011, potrivit estimărilor noastre. Decizia realizării acestui hotel a fost luată în contextul în care preţul materialelor de construcţii şi costul cu forţa de muncă sunt mai mici în această perioadă", a declarat Ana Maria Moanţă, directorul de marketing al agenţiei de turism Marshal Turism. Ea nu a precizat valoarea exactă a investiţiei în noul hotel, însă, potrivit calculelor ZF ce iau în considerare un cost de 80.000 de euro pe camera de patru stele, investiţia totală s-ar putea ridica la 4,8 milioane de euro.
"Finanţarea acestei investiţii este asigurată din fondurile proprii ale proprietarului", a spus oficialul companiei. Noul hotel va opera trei restaurante, pe o piaţă aflată în scădere cu 30% anul trecut.
În prezent de administrarea agenţiei de turism şi a hotelului Marshal de 30 de camere se ocupă Marius Daniel Antonescu, fiul lui Ion Antonescu.
Agenţia de turism Marshal Turism a fost înfiinţată în 1992 de către Ion Antonescu, care a intrat şi în industria hotelieră în 2007, în urma unei investiţii de 2,5 milioane de euro într-un hotel de patru stele cu o capacitate de 30 de camere şi un restaurant. Hotelul a operat la un grad de ocupare de 70% anul acesta, tariful pe noaptea de cazare fiind de 59 de euro la recepţie, potrivit oficialului companiei.
Cele două businessuri au generat anul trecut o cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro şi un profit de circa 173.000 de euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
În primul semestru al anului, veniturile agenţiei de turism Marshal, în car