Cele mai interesante idei şi strategii dezvăluite pentru Business Magazin de lideri ai mediului de afaceri sunt reunite în numărul aniversar al publicaţiei, care apare astăzi, 18 octombrie
Declaraţii care s-au aflat, la un moment dat, pe prima pagină a diverselor ziare şi care au generat ample dezbateri în emisiunile de televiziune sunt astăzi reunite în ediţia aniversară a Business Magazin, cea cu numărul 300. Publicaţia face o selecţie a celor mai importante 300 de idei şi strategii elaborate de personalităţi ale mediului de afaceri, aşa cum au fost ele consemnate în ediţiile Business Magazin din ultimii şase ani.
De la Mişu Negriţoiu, Ion Ţiriac şi Radu Gheţea la Liliana Solomon, Mariana Gheorghe şi Dan Şucu, declaraţiile managerilor arată felul în care aceştia şi-au condus afacerile în ultimii şase ani. Citindu-le, descoperim oameni care au anticipat viitorul şi ale căror afaceri au rezistat tsunamiului financiar din ultimii doi ani, dar şi visători în afaceri, bancheri oportunişti, însă lipsiţi de viziune, sau miniştri-poeţi, ale căror decizii se simt şi astăzi, potrivit realizatorilor cover-ului.
"Este foarte important să ne amintim aşa cum se vedea România şi viaţa noastră în fiecare săptămână, prin vorbele celor care făceau agenda zilei: antreprenorii din IT şi telecom care îşi vindeau afacerile în 2006, consultanţii care nu îşi mai vedeau capul de fuziuni şi achiziţii prin anul 2007, dezvoltatorii imobiliari care făceau profituri uriaşe până în 2008 sau managerii care se declarau profund surprinşi de efectele pe care criza internaţională le-a avut în România începând din 2009", spune Ionuţ Bonoiu, şeful publicaţiei.
Printre declaraţiile selectate de Business Magazin se numără cele ale lui Ion Ţiriac, fondator Ţiriac Holdings - "M-aş fi dezvoltat la cub dacă aş fi mers pe credit. Valoarea unui om de afaceri nu constă în câţi ban