Datoriile de 1,5 miliarde lei ale CFR Marfa la stat vor fi sterse prin privatizare. CFR Marfa va fi "curatata" de datoriile pe care le are la stat, in valoare de 1,5 miliarde lei, in momentul in care compania va fi privatizata, potrivit ministrului transporturilor Relu Fenechiu. Oficialul a precizat, ieri, ca demersurile pentru realizarea acestei operatiuni au fost deja demarate, existand acordul de principiu din partea institutiilor financiare internationale si al Comisiei Europene. Restul de peste 500 de milioane de lei, suma pe care CFR Marfa o datoreaza catre alte entitati, va ramane la companie, banii urmand sa fie achitati de noul cumparator si de Minis-terul Transporturilor, proportional cu pachetul de actiuni detinut de fiecare dintre cele doua parti. Relu Fenechiu a subliniat ca datoriile totale ale CFR Marfa, care depasesc 2 miliarde de lei, sunt mult mai mari decat activele, scrie Bursa.ro.
Orasul care fenteaza criza pe patru roti. Cine vrea sa vada ce inseamna un mare investitor pentru viata unei comunitati trebuie sa ajunga la Mioveni. Acolo,timpul pare sa fi inghetat in anii de boom economic. Cel putin deocamdata Vestea se intinde rapid. Ca de obicei, zvonul iesit pe poarta fabricii de automobile provoaca agitatie in oras. Renault are un plan de rezerva: ar putea muta fabrica in Maroc. Constructorul francez ar putea renunta sa mai investeasca in modernizarea sau marirea capacitatilor uzinei Dacia. Asta spune ceva: inseamna ca francezii vad viitorul in alta parte. Colac peste pupaza, 2012 a fost si primul an, din ultimii cinci, in care a scazut cifra de afaceri. "Ma gandesc ce se va intampla cu afacerea mea daca pleaca Renault", spune proprietarul unei benzinarii din Mioveni. Statia pe care o administreaza este una dintre cele mai performante din respectivul lant, anunta Capital.ro.
La taclale despre business: Cum legam o conversa