Experta în comunicare Teodora Migdalovici, ambasadoarea Cannes Lions în România, recomandă industriei româneşti prezenţa mai activă la seminariile internaţionale Alchimistă de
Experta în comunicare Teodora Migdalovici, ambasadoarea Cannes Lions în România, recomandă industriei româneşti prezenţa mai activă la seminariile internaţionale
Alchimistă de branduri pentru companii,Teodora Migdalovici este şi profesoară de evoluţie pentru tinerii aspiranţi la gloria performanţei în comunicare. Pentru "Adevărul", vorbeşte despre ultimele tendinţe ale industriei şi despre puterea acesteia de a schimba ceva. Şi despre branduri chinezeşti ori indiene.
- România "mai are 50 de ani până să ajungă la standardele occidentale". GMP şi Starcom Media din România au fost însă deja premiate la Cannes Lions 2007, potrivit standardelor occidentale ale comunicării. Care poate fi legătura dintre dezvoltarea României şi dezvoltarea industriei de comunicare din România?
N-aş vrea să joc cartea nemulţumitului, pentru că ar fi şi incorect, şi nedrept. 2007 a fost un an grozav: dincolo de numărul consistent de delegaţi, două agenţii din România au luat argint, respectiv bronz la Cannes. Am avut şi două shortlist-uri, ceea ce e la fel de interesant.
Dar premiile ţin de ego, educaţia ţine de evoluţie. De aceea, pentru mine premiaţi sunt în egală măsura cei care au venit la Cannes şi-au bifat numărul maxim de seminarii şi workshopuri. Miza pe gradul de sofisticare al industriei dobândit prin infuzia de trenduri, şi nu miza pe recompense, mi se pare o perspectivă mai sănătoasă, pentru că e orientată spre viitor. Aici e şi legătura între dezvoltarea României şi dezvoltarea
industriei de comunicare: la nivel de mentalitate.
România merită să investească în generaţiile crude, de 20 de ani, şi să le crească în spiritul unei construcţii orientate spre viitor