Cei care isi doresc sa atraga clienti noi trebuie sa isi inteleaga partenerii de afaceri la nivel personal, si nu doar profesional si sa le cunoasca businessul in cele mai mici detalii, precum detectivii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Micky Denehy, fondatorul European Association of Communication Agencies (EACA) International School.
Denehy va sustine pe 21 iunie cursul “Succes in new business”, in cadrul unei serii de workshopuri organizate de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, in parteneriat cu Scoala Internationala de Publicitate si Comunicare din cadrul Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA International School). In cadrul cursului, el va vorbi despre abilitatile si tehnicile prin care angajatii din agentii se pot apropia de potentialii clienti, despre cum pot afla care este agenda personala a acestora.
„Prea multe agentii examineaza doar partea profesionala a clientului. Voi oferi o multime de exemple practice si sfaturi prin care cei de agentii isi pot deschide usa in fata potentialilor clienti si ii pot converti in clienti in urma unei licitatii. A avea succes inseamna sa-ti cresti veniturile cu ajutorul clientilor. Nu este o regula de aur despre cum sa ai succes, desi uneori norocul ajuta”, explica Micky Denehy.
Fondatorul EACA International School ii sfatuieste pe cei din agentii sa isi inteleaga clientii foarte bine, insa nu doar din punct de vedere profesional, ci si personal.
“Fiti voi insiva. Aratati-va caracterul si personalitatea, explorati-va creativitatea in prezentarile si ideile voastre. Faceti-va temele inainte fiecarei intalniri cu un client nou, aflati cu detalii de detectiv ce se intampla in piata pe care activeaza si in organizatia lui”, afirma Denehy.
El adauga ca cea mai mare greseala pe care o poate face un marketer atunci cand economia este in dificultate, este sa nu mai