Mercedes-Benz, Audi şi BMW, ultima revenind după 20 de ani de absenţă, se întrec în DTM, campionatul german de turisme
Bundesliga înseamnă Bayern Munchen, Borussia Dortmund şi Schalke 04. DTM, mai exact Deutsche Tourenwagen Meisterschaft, este campionatul german de turisme. Participă numai mărci premium, BMW, Mercedes-Benz şi Audi, adică cei mai puternici constructori auto din lume. Pe vremuri, Opel şi Alfa Romeo au bifat şi ei această competiţie, dar s-au retras din motive economice.
Odată cu revenirea celor de la BMW, după 20 de ani de absenţă, DTM a devenit una dintre cele mai importante competiţii din motorsport, fiind la nivelul NASCAR-ului american.
DTM înseamnă Ralf Schumacher, David Coulthard sau Stefano Modena. BMW a angajat şi ea 6 piloţi de top, în frunte cu Martin Tomczyk, campionul mondial en-titre sau Bruno Spengler, cel care a adus pentru bavarezi prima victorie de la revenirea în DTM.
Maşinile sînt special pregătite cu această competiţie, construite de la zero pe care sînt însă montate caroseriile modelelor de serie : C-Klasse, A5 şi Seria 3. Au rezultat C-Coupe AMG DTM, A5 DTM şi M3 DTM. Nu le recunoşti pentru că sînt extrem de modificate.
Drive test cu "taxi"
N-a fost un test cu un M3 DTM, ci cu un M3 GT, versiune pentru cursele de anduranţă şi pe care o puteţi vedea în cele la televizor în celebrul American Le Mans Series. Cei de la BMW spun că maşina este un "taxi". E adevărat, e galben, dar are 500 CP!
Fibra de carbon a înlocuit total caroseria de tablă, suspensii şi frîne modificate, un eleron pe spate uriaş. Asta a fost prima întîlnire cu un monstru. Apoi, interiorul. Greu de tot să pătrunzi în el. Garda la sol nu prea există, bolidul fiind aproape limit de asfalt. Un rollcage asigură siguranţa în cockpit. În rest, doar ce e strict la o maşină: volan, scaune speci