Săptămâna aceasta cele două talent show-uri Vocea României și X Factor, emisiuni de forță pentru Pro TV și Antena 1, au ajuns la final. Paginademedia.ro vă prezintă, comparativ, evoluția audiențelor celor două emisiuni, ediție cu ediție, în acest sezon.
DEBUT LA EGALITATE. Vocea României și X Factor au luat startul în ultima săptămână din septembrie. Vocea a pornit la drum marți, 25 septembrie, cu o medie de aproape 1,1 milioane de telespectatori, pe minut, la nivel urban, în timp ce show-ul de pe Antena 1 a început duminică, 23 septembrie, cu o medie de 1,1 milioane de persoane pe urban.
EVOLUȚIE. Vocea României a avut în cele 15 ediții o medie de 1,6 milioane de telespectatori din toată țara, dintre care un milion erau din mediul urban. După câteva vârfuri de 1,3 – 1,2 milioane de telespectatori, pe urban, audiența show-ului de pe Pro TV s-a stabilizat la aproximativ un milion de telespectatori pe minut.
Cele mai slabe rezultate au fost înregistrate pe 11 și 14 decembrie, când emisiunea a înregistrat în jur de 750.000 – 840.000 de telespectatori, la nivel urban.
Show-ul de pe Pro TV, difuzat în mod normal în zilele de marți, a avut o ediție specială de 1 decembrie (sâmbătă), dar și într-o vineri, după ce Vocea României a fost mutat din cauza meciului România-Olanda, transmis pe 16 octombrie, de Antena 1.
Show-ul a fost îngenuncheat în acest sezon doar de serialul de pe Kanal D, Suleyman Magnificul, după cum paginademedia.ro a scris AICI și AICI.
Finala show-ului a fost urmărită de peste 1,8 milioane de români din toată țara. Cu toate acestea, King Kong, filmul de pe Antena 1, a fost peste Vocea României la nivel național.
UrbanNationalDataNr persoaneRtg%Nr persoaneRtg%25 septembrie1.096.00010,41.705.00092 octombrie1.136.00010,81.938..00010,29 octombrie1.313.00012,52.061.00010,819 octombrie1.284..00012,22.038.00010,723 o