Show-urile de talente au condus audiențele în weekend. Vocea României a fost urmărită de 2,6 milioane de telespectatori, în timp ce X Factor a atras 1,2 milioane de persoane.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor de sâmbătă și duminică pe intervalul X Factor și Vocea României.
NAȚIONAL.Show-ul Vocea României a fost urmărit, sâmbătă seara, de 2,6 milioane de persoane din întreaga țară în fiecare minut. Emisiunea s-a ținut la mare distanță de Antena 1, care a avut 779.000 de telespectatori. Național TV este din nou pe locul patru cu reality-show-ul Iubire interzisă.
URBAN. La orașe, show-ul a avut aproape 1,5 milioane de privitori în fiecare minut, de trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1. Și pe urban, Național își păstrează poziția a patra, cu o medie de 258.000 de persoane.
COMERCIAL.Pro TV a avut cu Vocea României o medie de 890.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1, aflată pe locul al doilea, cu 305.000 de telespectatori.
NAȚIONAL.Pro TV și Antena 1 au fost la mică distanță pe publicul din întreaga țară, între cele două fiind o distanță de 18.000 de telespectatori. Pro TV, care a avut un film cu Sylvester Stallone, a avut o medie de 1,27 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost urmărită, pe intervalul X Factor, de 1,25 milioane de telespectatori. TVR 1 s-a menținut, ca și săptămână trecută, pe locul cinci, cu emisiunea Andreei Marin, Prețuiește viața.
URBAN. La orașe, Antena 1 a preluat conducerea și s-a menținut la o distanță de 100.000 de telespectatori de Pro TV. X Factor a fost urmărit aseară de 891.000 de persoane din mediul urban, în timp ce competiția a avut 792.000 de telespectatori. Emisiunea Andreei Marin a fost pe locul șase la orașe, înregistrând pe intervalul X Factor, o medie de aproape 250.000 de telespectatori.
COMERCIAL.Pro TV preia c