Orange a lansat luni un portofoliu de servicii de asistenta pentru telefonul mobil care include servicii de asigurare, de transfer si copiere a datelor, dar si de reciclare a telefoanelor mobile. Serviciile de asigurare a telefoanelor mobile vor fi disponibile initial in Franta, Marea Britanie, Polonia si Elvetia, urmand ca in Spania, Belgia, Romania si Slovacia acestea sa fie lansate in urmatoarele doua luni. Plata se va face fie printr-un tarif unic initial, fie printr-un abonament lunar.
Serviciile de copiere de continut si reciclare a telefoanelor, vor fi lansate in cadrul Orange incepand cu trimestrul al doilea al acestui an. Conform informatiilor Orange, si clientii altor retele vor avea acces la servicii precum transferul de continut pe baza unui tarif unic initial si la serviciul de reciclare fara a fi nevoiti sa devina clienti ai operatorului.
Asigurarea telefonului mobil, din decembrie 2008 in Romania
Asigurarea telefonului mobil nu este o premiera pe piata din Romania. In luna decembrie a anului trecut, Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, a lansat un astfel de serviciu de asigurare a telefoanelor mobile impreuna cu asiguratorul AIG exclusiv pentru terminelele cumparate in magazinele retailerului, contra sumei de 84 lei/an.
Furtul trebuia dovedit prin inregistrarea plangerii la politie. Plangerea trebuia facuta in maxim 48 de ore de la producerea incidentului la sectia de politie in raza careia s-a produs dauna. Cazul era cercetat de catre AIG intr-un interval de maxim 30 de zile, la finalul cercetarii clientului eliberandu-i-se o dovada scrisa, pe baza careia putea cere un alt terminal din magazinele Say.
In cazul daunei, AIG Romania se obliga sa despagubeasca asiguratul prin intermediul magazinelor Say, inlocuindu-i telefonul mobil ca