Finanţele Publice Vâlcea reamintesc contribuabililor, plătitori de impozit pe venituri din salarii şi contribuţii sociale, că au obligaţia depunerii formularului 112 ", până la 25 martie 2011, pentru obligaţiile declarative ale lunii februarie.
Formularul 112 se depune de către persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajator, la organul fiscal în a cărui evidenţă contribuabilul este înregistrat ca plătitor de impozite, taxe şi contribuţii sau la oficiile acreditate de Ministerul Finanţelor Publice, prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, pe portalul e-România.
Prin excepţie de la regula depunerii on-line, până la data de 1 iulie 2011 declaraţia se poate depune şi în format hârtie, semnat şi ştampilat (Anexa nr. 1) conform legii, însoţit de declaraţia în format electronic, pe suport electronic.
Contribuabilii care depun acest formular în format hârtie, la ghişeu, vor respecta următoarele precizări: - Anexa 1 va fi însoţită de CD (fişierele .pdf şi .xml) inscripţionat cu marker permanent cu codul fiscal al societăţii, denumirea societăţii, luna şi anul; - după depunerea la ghişeu este obligatorie vizualizarea stării declaraţiei, deoarece declaraţia se consideră depusă numai în cazul în care mesajul MFP este - Declaraţia este validă; - pentru vizualizarea mesajului, se accesează linkul http://www.anaf.ro/StareD112, se introduce codul fiscal şi numărul de înregistrare primit la ghişeu. Este necesară consultarea recipisei pentru că, în conţinutul acesteia, apar mesajele de validare sau nevalidare; - când mesajul din recipisă este - Declaraţia este validă -, obligaţia de declarare a fost îndeplinită; - în situaţia în care mesajul din recipisă este - Declaraţia are erori de validare -, obligaţia de declarare nu a fost îndeplinită, iar contribuabilii trebuie să urgenteze depunerea unei noi declaraţii, ca declaraţie iniţială, după c