La aproape un an de la infiintarea liniei telefonice gratuite pentru sesizarea faptelor de coruptie, oltenii nu au reclamat nici un fapt concret. Cele mai multe apeluri fac referire la modul cum a fost retrocedat pamântul sau la neindeplinirea atributiilor de serviciu de catre functionarii MAI. Lucratorii Serviciului Teritorial Anticoruptie Craiova nu au rezolvat nici un caz de coruptie cu ajutorul numarului Telverde 0800.806.806, pentru ca oltenii sesizeaza cu totul alte probleme, si mai putin pe cele care privesc darea sau luarea de mita, traficul de influenta sau primirea de foloase necuvenite. Chiar si la numarul de apeluri catre Telverde, Oltenia este pe unul din ultimele locuri, cu 9,8 la suta din totalul apelurilor, dupa Moldova, cu 18,8, Muntenia, 17,6, Maramures, 11,8 si Transilvania, cu 11 la suta. Pâna acum, in judetul Dolj, doar cinci locuitori din 100.000 au apelat Telverde pentru a sesiza o problema. „In general, oamenii suna pentru a reclama aspecte legate de neindeplinirea sarcinilor de serviciu de catre angajatii Ministerului Administratiei si Internelor (MAI), modul de solutionare a unor dosare, dar mai ales legate de retrocedarea pamântului. Nu ii refuzam pe acesti oameni, ci sesizam autoritatile competente, insa noi asteptam sesizari concrete de acte de coruptie in rândul lucratorilor MAI, de la cadastru, prefectura, pompieri, jandarmi, pasapoarte, acolo unde avem competente. Pâna acum, nu am avut nici o sesizare care sa ne indice un act de coruptie prin intermediul Telverde“, a declarat comisar Stefan Trita, ofiter de relatii publice in cadrul Serviciului Teritorial Anticoruptie Craiova. „Nu ar exista mita daca nu ar fi un mituitor“ Toate cazurile depistate pâna in prezent de politistii de la anticoruptie se datoreaza reclamatiilor directe ale cetateanului si sesizarilor functionarilor publici. Ofiterii anticoruptie cred ca oltenii prefera sa isi