Cererea pentru obţinerea certificatului digital (formularul 140) se completează, se transmite electronic şi se listează prin funcţionalităţile puse la dispoziţie de serviciul „Depunere declaraţii”, existent pe site-ul Ministerului Economiei si Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, se arată într-un comunicat al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Braşov.
Potrivit comunicatului, exemplarul listat, semnat şi ştampilat de către contribuabil se depune de către persoana împuternicită pentru semnarea declaraţiilor fiscale, într-un interval de 30 de zile lucrătoare de la transmiterea electronică a cererii, la DGFP Braşov.
Cererea în format hârtie va fi însoţită de actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie (CUI), de actul de identitate al solicitantului, în original şi copie (BI/CI) şi de documentul eliberat de contribuabil, din care rezultă dreptul solicitantului de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil. Cererea pentru obţinerea certificatului digital (formularul 140) se completează, se transmite electronic şi se listează prin funcţionalităţile puse la dispoziţie de serviciul „Depunere declaraţii”, existent pe site-ul Ministerului Economiei si Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, se arată într-un comunicat al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Braşov.
Potrivit comunicatului, exemplarul listat, semnat şi ştampilat de către contribuabil se depune de către persoana împuternicită pentru semnarea declaraţiilor fiscale, într-un interval de 30 de zile lucrătoare de la transmiterea electronică a cererii, la DGFP Braşov.
Cererea în format hârtie va fi însoţită de actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie (CUI), de actul de identitate al solicitantului, în original şi copie (BI/CI) şi de docum