În hipermarketuri, în malluri sau chiar pe stradă veţi vedea ecrane-gigant pe care rulează spoturi publicitare. Această nouă modalitate de promovare începe să înlocuiască deja
În hipermarketuri, în malluri sau chiar pe stradă veţi vedea ecrane-gigant pe care rulează spoturi publicitare. Această nouă modalitate de promovare începe să înlocuiască deja bătrânul afiş
Reclama e sufletul comerţului, şi asta se vede cel mai bine în modul cum evoluează modalităţile de promovare a produselor sau serviciilor. Dacă până acum ceva timp pereţii clădirilor, gardurile sau vitrinele magazinelor erau pline de postere sau afişe care ne îndemnau să cumpărăm produsul sau serviciul respectiv, în prezent avem la îndemână televizoarele cu plasmă pe care rulează diverse spoturi publicitare.
Sistemele Digital Signage suportă imagini video ce includ grafică, animaţie şi text în continuă schimbare spre deosebire de panourile statice. Acest lucru le conferă o eficienţă mult mai mare decât a unui banner static. Conţinutul poate fi modificat într-un timp foarte scurt şi fără costuri suplimentare, inclusiv de la distanţă. Pe monitoarele LCD pot fi rulate de la simple mesaje text sau imagini statice şi până la filmuleţe publicitare întregi, cu sau fără sunet.
Unii operatori de astfel de reţele, în special cei din industria de retail, compară digital signage cu celebrele canale de televiziune care difuzează numai spoturi publicitare.
Unde sunt folosite astfel de reţele
Scăderea drastică a preţurilor televizoarelor cu plasmă sau cristale lichide şi răspândirea conexiunilor Internet au dus la o adevărată explozie a acestui tip de publicitate. Digital signage este folosit şi în alte locuri decât mall-uri sau hypermarket-uri, poate cel mai des în aeroporturi sau gări, unde sunt afişate informaţii despre zbor sau când şi de la ce linie va pleca trenul dumneavoastr