Lifturile instituțiilor sunt fie prea vechi, fie prea aglomerate. Un studiu recent arată că, de foarte multe ori, în astfel de lifuri urcă persoane cu obiceiuri ciudate sau chiar enervante.
La acest studiu au participat 3.800 de persoane angajate la companii care au ca sediu clădiri cu multe etaje, dotate cu lifturi, scrie businessinsider.com.
35% dintre ele au declarat că cei mai enervanți parteneri de călătorie cu liftul sunt cei care vorbesc încontinuu la telefon. Toți cei din jurul lor, din lift, sunt, astfel, obligați să asculte conversația.
Angajații care au luat parte la studiu au hotărât că pe locul al doilea se află cei care țin ușile de la lift deschise pentru persoanele care aleargă să-l prindă. 16% dintre ei au recunoscut că au închis ușile intenționat, când au simțit că o situație similară era pe cale să se întâmple.
Alte obiceiuri enervante sunt: să stai prea aproape de cineva di lift, chiar dacă este loc destul, să te înghesui într-o cabină de lift deja aglomerată, să nu faci loc celor care doresc să coboare, să ții liftul blocat, în timp ce vorbești cu cineva, pe holuri, sau să iei liftul pentru doar un etaj.