Numarul de utilizatori din segmentul IMM cunoaste o crestere accelerata. IDC prognozeaza ca in 2009 piata reprezentata de intreprinderile mici si mijlocii va comanda 31% din numarul total de notebook-uri (inclusiv dispozitivele ultraportabile) aflate pe piata la nivel mondial si va creste pana la 76,6 milioane in 2011.
Cresterea din acest segment depaseste nivelul de crestere mentinut de cumparatorii traditionali de volume mari – intreprinderile mari si foarte mari.
Calitatea, pretul accesibil, asistenta si service-ul acordat reprezinta elemente esentiale pentru utilizatorii de notebook din segmentul intreprinderilor mici si mijlocii, iar solutia oferita de Lenovo le include pe toate. Lenovo a conceput aceste notebook-uri special adaptate la modul unic in care lucreaza utilizatorii lor – indiferent unde se afla acestia.
“Seria ThinkPad a avut o misiune de pionierat in ceea ce priveste designul PC-urilor timp de mai bine de 15 ani, ridicand standardele inovatiei si concentrandu-se asupra nevoilor utilizatorilor de ThinkPad. Acum aducem acelasi nivel inalt de calitate si fiabilitate pentru care ThinkPad este cunoscut acestor utilizatori si in spatiul intreprinderilor mici si mijlocii, oferindu-le mai multe tehnologii de varf, cum ar fi conexiunea mobila broadband de mare viteza”, a declarat Aurel Netin, Country General Manager Lenovo Romania & Moldova.
Dat fiind ca necesitatea de a avea conectivitate 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, creste in mod constant, anumite modele dintre cele trei tipuri de notebook ThinkPad SL lansate de companie astazi sunt disponibile cu conectivitate mobila broadband de mare viteza, incorporata.
Notebook-urile exceleaza si in privinta functiilor multimedia. Boxele, microfoanele si un webcam optional ofera un suport pentru transmisie de voce prin Internet sau video-conferinte. In plus, suportul pentru HDMI/