Evenimentul auto al anului se poate transforma în cea mai slabă ediţie a unui salon automobilistic din România Aglomeraţie, nervi, locuri de parcare limitate şi scumpe, acces greoi,
Evenimentul auto al anului se poate transforma în cea mai slabă ediţie a unui salon automobilistic din România
Aglomeraţie, nervi, locuri de parcare limitate şi scumpe, acces greoi, WC-uri insalubre, căldură insuportabilă în corturi, şi foarte mult timp pierdut. Cam aşa poate fi caracterizată a şasea ediţie a Salonului Internaţional Auto Bucureşti.
Dacă aveţi de gând să vă petreceţi weekendul pe Drumul Naţional 1 (DN1), atunci puteţi încerca să ajungeţi la Metro Otopeni, locul de desfăşurare a SIAB 2007. Pentru asta, trebuie să vă înarmaţi cu multă răbdare, ceva biscuiţi de ronţăit, eventual şi ceva combustibil în plus.
Pentru că vă va lua o vecie să parcurgeţi tot drumul, de la ieşirea din Bucureşti şi până la Metro Otopeni. Odată ajunşi acolo, să nu credeţi că aţi scăpat de probleme. Începe calvarul accesului în incinta parcării SIAB, care se face exact prin DN1. Şi ca poliţia rutieră să-şi facă simţită prezenţa, în cazul în care veniţi dinspre Bucureşti, nu puteţi face stânga "în scurt", chiar pe sub podul Otopeni, ci trebuie să mergeţi până la sensul giratoriu din faţa Aeroportului Henri Coandă.
Aici, luaţi în piept altă coadă la semaforul destinat celor care vor să iasă în DN1. După ce ajungeţi la semafor, faceţi stânga şi vă aşezaţi la coada de acces, care se mişcă mult mai încet decât cârdul de maşini de pe Magheru la ore de vârf.
Poarta de acces este subdimensionată
Ajungeţi la poarta de acces şi trebuie să prezentaţi biletul de intrare şi pe cel de parcare, pentru că altfel veţi face cale întoarsă, pentru că bodyguarzii nu stau la discuţie. Dacă aveţi ghinionul să veniţi cu scuterul, s-ar putea să plătiţi un loc de parcare, iar body