Mai multe institutii ale statului omit elemente ca-re ar putea sa clarifice conditiile si raspunderile in producerea accidentu-lui in urma caruia premie-rul a vazut moartea cu ochii.
Ce cauta premierul pe drumul spre Corbeanca? Cine ii verifica starea tehnica a motocicletei? Cu ce viteza circula in momentul accidentului? Avea antemer-gator? De ce a disparut soferul masinii lovite?
Cititi si: La un pas de operatie * Soferul nevazut LOCUL FAPTEI. Asa arata locul accidentului la cateva zeci de minute de la producerea lui. Se vede motocicleta intrata in fata masinii Ford Nici la Corbeanca, nici la Petresti nimeni dintre cei care s-au perindat pe la locul accidentului in care a fost implicat premierul nu-si mai aminteste tot ce a vazut. Nimeni nu vrea sa povesteasca, oamenii isi pun mana la ochi si zic ca "tacerea e ca mierea".
Nici o urma pe sosea nu mai amintea ieri la pranz de accidentul avut de premier la intrarea in Corbeanca. Trecem prin Petresti, nici un indicator nu ne anunta ca am iesit din localitate. O curba la dreapta, destul de usoara, nesemnalizata, inca vreo 20 de metri si o pancarta verde, pe care scrie cu negru Corbeanca. Indicatorul e unul dichisit, fara nici o legatura estetica cu cele cunoscute. Frana! Stanga-imprejur, ne gandim ca pe-aici trebuie sa fie locul cu pricina. La aproximativ zece metri de mers in sens invers, spre Petresti am mai gasit, dupa o observatie atenta, doar o mana de resturi din plastic, cateva farame de fier, printre niste guguloaie de cal, o pata de ulei de motor si nici o urma de frana de roti. Gramada se afla exact la jumatatea distantei intre cele doua indicatoare de intrare in Corbeanca si Petresti.
ORBI. Vizavi, niste muncitori ciocane inert la o vila. N-au vazut, n-au auzit, nu era decat paznicul - care, normal, acum e acasa si nimeni nu stie cum il cheama si nici unde sta. La 500 de metri un