Dorin Catana, directorul general al Centrofarm, planuieste sa pozitioneze in scurt timp compania pe piata ca �lantul de farmacii care ofera cele mai bune servicii�. Desi nu se afla inca printre liderii lanturilor de farmacii, Centrofarm, cu o experienta de 59 de ani pe piata autohtona, a trecut printr-un rebranding care i-a adus �schimbarea la fata�.
Wall-Street: Centrofarm este unul dintre cele mai �batrane� nume in domeniul farmaceutic romanesc. Ce modificari a suferit lantul de farmacii Centrofarm de-a lungul timpului?
Centrofarm este fosta retea de farmacii de stat si singura inainte de 1989, aparand pe piata inca din 1948. Si-a pastrat denumirea, si chiar daca dupa 89', o parte de farmacii au iesit din lant, acum doi ani si jumatate s-a reusit privatizarea companiei, moment in care Centrofarm a inceput �schimbarea la fata�. Acesta a fost momentul in care s-a creat un nou layout, un nou logo, farmaciile au fost reamenajate, unele au fost relocate, portofoliul de produse a fost modificat, am introdus multe dermato-cosmetice, tehnico-medicale, pentru a avea o oferta cat mai variata.
De asemenea, am investit foarte mult in training-ul personalului, ca si firma de retail, serviciile pe care le oferin clientilor nostri sunt foarte importante. Avand traditie pe piata, clienti devotati, care erau obisnuiti cu preturile mici practicate de farmaciile de stat, am facut tot ce ne-a stat in putinta sa nu-i pierdem, drept pentru care am continuat aceasta politica de preturi mici. Si daca ne uitam pe piata, la produsele unde avem dreptul sa ne stabilim singuri adaosurile comerciale, avem preturile cele mai mici, cu diferente semnificative fata de celelalte oferte de pe piata.
Wall-Street: De ce a fost nevoie de rebranding in cazul Centrofarm si care au fost valorile promovate?
Concurenta pe piata farmaceutica autohtona este foarte mare, probabil c