În onoarea celor 100 de ani de existenţă, Jantzen şi-a relansat sloganul din 1960 „Just wear a smile and a Jantzen” („Purtaţi un zâmbet şi un Jantzen”) şi a deschis la muzeul Wolfsonian din Miami o expoziţie de costume de baie vechi şi fotografii, care va dura trei luni.
Piesele prezentate pe catwalk sunt inspirate de modelele din 1920, 1940 şi 1950, ani în care marca devenea cunoscută cu ajutorul unor vedete precum Esther Williams şi Marilyn Monroe.
Vechi devine nou
„Modă înseamnă a lua elemente din zile apuse şi a le reinterpreta pentru a se potrivi stilului de viaţă modern”, spune Lorraine Medici, vicepreşedinte al Perry Ellis International, companie-mamă pentru Jantzen, citată de cotidianul „Miami Herald“.
Strategia de a se concentra pe timpul trecut a dat rezultate pentru Jantzen. În mijlocul crizei, compania speră să-şi crească vânzările cu noile creaţii. „Vintage e din nou la modă. Oamenii vor să se întoarcă la lucrurile de bază şi vor să poarte piese care să le amintească de vremurile mai bune”, declară George Feldenkreis, director executiv al Perry Ellis.
Lisa Dixon, designer al Jantzen Swimwear, spune că, în crearea costumelor, s-a inspirat din zilele pline de strălucire ale Hollywoodului anilor ’50. „Colecţia reprezintă juxtapunerea unui vintage clasic cu interpretarea modernă a costumului de baie”, declară aceasta pe pagina web a companiei. De la piese retro într-o bucată până la sutiene minuscule şi maiouri drapate asemănătoare corsetelor, Jantzen oferă o colecţie completă de costume de baie.
Fashion Week Swim, la a cincea ediţie
La mijlocul lui iulie, timp de o săptămână, „Miami Beach Convention Center” a forfotit cu editori de la reviste glossy, cu producători şi cumpărători de articole de modă şi, desigur, cu frumuseţi înveşmântate sumar în lycra. A c