Campania de implicare socială „Fii vocea cartierului tău!“ reintră în circuit, dându-le din nou craiovenilor posibilitatea de a participa la reabilitarea propriului oraş prin sesizarea nemijlocită a autorităţilor.Proiectul „Fii vocea cartierului tău!“ a fost gândit pe un patent simplu, dar eficient: orice locuitor al oraşului poate veni să sesizeze autorităţile asupra unor aspecte din viaţa comunităţii care pot fi schimbate în bine. Deosebirile între o audienţă ordinară şi „Fii vocea cartierului tău!“ sunt interactivitatea, monitorizarea şi destinatarul. Rugăminţi şi cereri de luni sau chiar ani buni, lansate în scris sau în audienţe de mulţi craioveni, au rămas fără rezultat, pierdute prin sertarele unor funcţionari care citesc doar data, pentru a şti cât timp mai au de lenevit până să răspundă. La „Fii vocea cartierului tău!“, orice sugestie pertinentă, dacă vizează comunitatea, ajunge direct la primar şi la subordonaţii săi, invitaţi să se consulte pe loc, în faţa craiovenilor, şi să comunice o rezolvare, acolo unde este posibil. Din acest moment, atitudinea răspunzătorilor faţă de nemulţumirile oamenilor este permanent monitorizată de GdS şi implicit cunoscută şi cântărită de contribuabili.
S-au mişcat Întâlnirea lunară a craiovenilor cu autorităţile publice locale, proiect demarat de Gazeta de Sud în noiembrie 2006, a reuşit să-şi lase semnele trecerii prin mai toate cartierele Băniei. În Craioviţa, ultima zonă vizitată înainte de vacanţa de vară, au avut loc mai multe intervenţii imediat după întâlnirea locatarilor cu autorităţile la „Fii vocea cartierului tău!“, prin care primăria a dat curs mai multor cereri ale locuitorilor: tăierea unor copaci periculoşi, descongestionarea trotuarelor, reabilitarea carosabilului, repararea unor reţele de utilităţi, campanii de curăţenie etc. Acest gen de implicare s-a înregistrat, de altfel, în toate cartierele C