Doua trenuri de marfa, unul care transporta carbune si unul cu role de tabla, s-au ciocnit sambata dimineata intre Lehliu si Sarulesti, potrivit datelor reprezentantilor Ministerului Transporturilor. In urma impactului, locomotiva si un vagon au sarit de pe sine. Circulatia pe magistrala Bucuresti-Constanta a fost reluata in jurul orei 18.30, dupa aproape 14 ore de la producerea accidentului feroviar. Mihai Frasinoi, directorul general al CFR Marfa a spus ca, dupa preluarea datelor inregistrate de locomotiva, s-a stabilit ca vinovatia in cazul producerii accidentului apartine celor doi mecanici din cel de-al doilea tren, intrucat acestia nu au respectat semnalele si procedurile, citeaza Mediafax. Directorul de la CFR Marfa a precizat ca mecanicii nu au oprit trenul, desi ar fi trebuit sa o faca si ca circulau cu o viteza de 45 km/ora, in conditiile in care procedura permitea o viteza de cel mult 20 km.
Doua trenuri de marfa, unul care transporta carbune si unul cu role de tabla, s-au ciocnit sambata dimineata intre Lehliu si Sarulesti, potrivit datelor reprezentantilor Ministerului Transporturilor. In urma impactului, locomotiva si un vagon au sarit de pe sine. Circulatia pe magistrala Bucuresti-Constanta a fost reluata in jurul orei 18.30, dupa aproape 14 ore de la producerea accidentului feroviar. Mihai Frasinoi, directorul general al CFR Marfa a spus ca, dupa preluarea datelor inregistrate de locomotiva, s-a stabilit ca vinovatia in cazul producerii accidentului apartine celor doi mecanici din cel de-al doilea tren, intrucat acestia nu au respectat semnalele si procedurile, citeaza Mediafax. Directorul de la CFR Marfa a precizat ca mecanicii nu au oprit trenul, desi ar fi trebuit sa o faca si ca circulau cu o viteza de 45 km/ora, in conditiile in care procedura permitea o viteza de cel mult 20 km.