Celebrul brand Victoria’s Secret a stârnit furie în rândul părinţilor după ce a lansat un brand de lenjerie intimă pentru adolescente, cu sloganuri sexy, transmite The Sun, citat de b1.ro.
Printre mesajele criticate se numără „sălbatică”, „sună-mă”, „te provoc” sau „mă simt norocoasă.
Un oficial al companiei spune: „Când o fată are 15 sau 16 ani ce vrea să fie? Vrea să fie mai mare, vrea să fie ca o fată de la colegiu, iar asta este magia pe care o facem în această colecţie”.
Bikinii cu pricina au fost scoşi ulterior de pe site, reprezentanţii Victoria’s Secret precizând însă că acest lucru nu s-a întâmplat din cauza presiunii publice.
Celebrul brand Victoria’s Secret a stârnit furie în rândul părinţilor după ce a lansat un brand de lenjerie intimă pentru adolescente, cu sloganuri sexy, transmite The Sun, citat de b1.ro.
Printre mesajele criticate se numără „sălbatică”, „sună-mă”, „te provoc” sau „mă simt norocoasă.
Un oficial al companiei spune: „Când o fată are 15 sau 16 ani ce vrea să fie? Vrea să fie mai mare, vrea să fie ca o fată de la colegiu, iar asta este magia pe care o facem în această colecţie”.
Bikinii cu pricina au fost scoşi ulterior de pe site, reprezentanţii Victoria’s Secret precizând însă că acest lucru nu s-a întâmplat din cauza presiunii publice.