Compania de curierat UPS Romania nu urmareste lansarea pe piata de servicii de curierat intern, preferand sa se concentreze pe sectorul extern, chiar daca primii doi jucatori de pe piata de curierat extern opereaza si servicii la nivel local.
"Nu suntem interesati sa ne extindem la nivel local in Romania. Este foarte bine ceea ce facem, suntem foarte apreciati de catre UPS international, dar ni s-a spus ca este suficient", a declarat directorul executiv al UPS Romania, Iulia Nartea.
UPS Romania este al treilea jucator pe piata de curierat extern, fiind devansat de companiile DHL si TNT. Directorul executiv UPS Romania, Iulia Nartea, a declarat ca avantajele concurentilor sunt serviciile de curierat intern, diviziile de logistica si cifrele de afaceri mai mari.
Compania de curierat UPS Romania a raportat o cifra de afaceri de 1,7 mil. dolari (1,25 mil. euro) pe primul trimestru al acestui an, in crestere cu 13% fata de perioada similara a anului trecut. UPS estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de peste 8 milioane de euro, cu 40% mai mult decat in 2006, pe fondul introducerii unor noi servicii de piata, au declarat oficialii companiei.
In primul trimestru al acestui an, volumul coletelor exportate a crescut cu 26% fata de primul trimestru al anului trecut, in timp ce volumul coletelor importate a inregistrat o crestere cu 65%, a declarat Nartea.
La sfarsitul anului 2006, UPS Romania a raportat o cifra de afaceri de 5,9 milioane de euro, in crestere cu 34% fata de anul precedent, crestere datorata atat dezvoltarii pietei de curierat autohtone, cat si numarului mare de clienti noi, care au generat aproximativ 30% din cifra de afaceri
UPS Romania, prin agentul autorizat Trans Courier Service, intentioneaza sa cumpere in acest an masini de curierat de capacitate mai mare, echipamente si tehnica de calcul, un nou sistem pe