Curtea de Apel Bucureşti a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor de construcţie a tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1. Prin urmare, autorităţile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, câştigătoarea licitaţiei CNADNR.
"În acest moment nu mai există niciun impediment legal pentru ca autorităţile să nu poată semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnată câştigătoare a licitaţiei derulate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR)", se arată într-un comunicat al casei de avocatură Boştină şi Asociaţii, care a reprezentat consorţiul în acest proces, informează Mediafax.
Aceasta după ce Curtea de Apel Bucureşti a respins joi ca nefondată plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulată de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH, hotărârea fiind irevocabilă.
De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucureşti a respins ca nefondată, tot printr-o hotărâre irevocabilă, plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire formulată de asocierea CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara -Societatea de Construcţii în Transporturi - Luca Way
Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno - portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.
CNADNR a reziliat însă, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, iar în acest a reziliat şi contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, după falimentul Alpine Bau.
Lucrările de construcţie pentru cele două tronsoane au fost deschise