Societatea Aro Palace, care administrează hotelul de cinci stele cu acelaşi nume din Braşov, a avut anul trecut o cifră de afaceri de cinci milioane de euro şi un profit de 40.000 de euro, potrivit datelor pe care compania le-a oferit Monitorului Oficial. Faţă de 2004, cifra de afaceri este în creştere cu 0,5 milioane de euro.
Potrivit declaraţiilor conducerii companiei, hotelul ar putea fi afiliat în perioada următoare unor lanţuri hoteliere internaţionale. În acest sens se poartă discuţii cu Intercontinental International şi cu Radisson SAS, hotelul braşovean putând trece ca o marcă de lux a celor două lanţuri hoteliere.
Lanţul Intercontinental International este deja prezent în România, deţinând un contract de management cu hotelul de cinci stele Crowne Plaza şi unul de franciză cu hotelul Intercontinental. Cel de-al doilea lanţ hotelier urmează să pătrundă oficial pe piaţa românească abia anul viitor când va deschide un hotel cotat la „patru stele plus” – Bucureşti Radisson SAS.
De altfel, afilierea Aro Palace este primul pas pe care cele două lanţuri hoteliere îl fac spre turismul din provincie. Reprezentanţii Intercontinetal International au anunţat că urmăresc să intre pe piaţă cu branduri precum Holiday Inn sau Express Holiday Inn la nivel de patru stele.
La sfârşitul anului trecut, proprietarul Aro Palace, SIF Transilvania, a făcut o majorare de capital de aproximativ 4 milioane de euro. De altfel, pentru renovarea şi modernizarea hotelului s-au investit 10 milioane de euro în ultimii doi ani.
Hotelul braşovean are 126 de camere, dintre care 80 duble, 30 single şi şase garsoniere. Societatea Aro Palace, care administrează hotelul de cinci stele cu acelaşi nume din Braşov, a avut anul trecut o cifră de afaceri de cinci milioane de euro şi un profit de 40.000 de euro, potrivit datelor pe care compania le-a oferit Monitorului O