Ciocnire a gigantilor pe Dunare, la kilometrul 199, in apropierea localitatii Gropeni: un convoi sub pavilion bulgaresc, care transporta 10.000 tone de metal si carbuni a intrat in coliziune cu un slep al unei firme din Galati, incarcat cu 1.000 t de produse laminate. In urma impactului, produs in noaptea de joi spre vineri, in jurul orei 1.10, invelisurile ambelor corpuri de nava s-au fisurat, insa nu atit de puternic incit sa se produca scufundarea uneia dintre ele. Mai grav este ca un ofiter de pe vasul bulgaresc a cazut in apa si a durat aproape 15 minute pina cind colegii sai au reusit sa il recupereze. Marinarul a fost dus la spital, insa nu a fost nevoie de internarea sa. Ieri dupa-amiaza, acesta revenise la bordul navei, aflindu-se in afara oricarui pericol.
Capitania Portului Braila ancheta, ieri, incidentul. Rezultatele preliminare ale cercetarilor indicau faptul ca ciocnirea s-a produs din cauza unei defectiuni intervenite la motorul slepului "Cosmina 1", proprietate a firmei "Romprima" SRL Galati. Nava ramasa fara propulsie a plutit in deriva, intrind in impingatorul bulgaresc "Petar Deron". Vasele, ancorate in zona producerii impactului, au fost verificate, pentru a se vedea daca intrunesc conditiile tehnice necesare continuarii marsului. Pina ieri, la inchiderea editiei, inspectorii nu ajunsesera la o concluzie.
Ciocnire a gigantilor pe Dunare, la kilometrul 199, in apropierea localitatii Gropeni: un convoi sub pavilion bulgaresc, care transporta 10.000 tone de metal si carbuni a intrat in coliziune cu un slep al unei firme din Galati, incarcat cu 1.000 t de produse laminate. In urma impactului, produs in noaptea de joi spre vineri, in jurul orei 1.10, invelisurile ambelor corpuri de nava s-au fisurat, insa nu atit de puternic incit sa se produca scufundarea uneia dintre ele. Mai grav este ca un ofiter de pe vasul bulgaresc a cazut in a