Sursa: România liberă
GUVERNUL EXPLICĂ ORDONANȚA.“Legea nu se aplică retroactiv decât dacă există o prevedere expresă în acest sens în cadrul acesteia”, sună răspunsul guvernului la întrebarea HotNews.ro dacă ordonanța de urgență de modificare a Legii audiovizualului, publicată vineri în Monitorul Oficial și care schimbă radical piața de publicitate TV, se aplică și contractelor în derulare între televiziuni, agenții și clienți de publicitate, scrie HotNews.
Reprezentanții Guvernului au mai precizat că „Pentru aplicarea reglementărilor privind publicitatea nu este nevoie de intervenția unei autorități, fiind vorba doar de dreptul comercial. (N.red.: Responsabilitatea pentru aplicarea Legii Audiovizualului, modificata prin aceasta ordonanta, revine CNA, care nu are atribuții ce țin de contracte comerciale).
“Au existat nemulțumiri privind achiziționarea de spații publicitare televizate” – este răspunsul sumar al guvernului la întrebarea dacă există dovezi, suspiciuni sau investigații legate de “corupția manifestată la nivelul achiziției de spațiu publicitar media”, menționată în motivarea ordonanței.
Cum raspunde Guvernul la intrebarile legate de neclaritatile din ordonanta publicitatii TV
RADIO BILANȚ.Radioul public a înregistrat, anul trecut, venituri totale de 418,5 milioane de lei (circa 94 milioane de lei) și cheltuieli de 418,4 milioane lei, profitul net înregistrat de societate fiind de 62,970 de lei, potrivit datelor prezentate în raportul de activitate pe 2012, scrie HotNews. Anul trecut, Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a înregistrat venituri din taxa radio-TV mai mari decât în 2011, pe când veniturile din publicitate au fost considerabil mai mici.
În sinteza raportului, anul 2012 este descris ca un „an al realizarilor” pentru postul public de radio, care a trecut printr-o schimbare a președintelui-director gene