Foto: Abdruck fuer Pressezwecke honora Dintotdeauna mi-a plăcut VW Eos. Să mă explic. În multitudinea de CC-uri (gen Peugeot 307CC sau Colt CC), Eos-ul este cam singurul cabrio care poate fi „călărit” de un bărbat fără ca el sau lumea din jur să facă glume pe seama orientării sale sexuale. La exterior arată la fel de bine cu hard top-ul pus, cât şi cu el „împachetat”. Unde mai pui că preţul de pornire este undeva pe la 25.000 de euro…
Stil. Interiorul nu „sare” departe de cel standard, prezent acum la mai toate modelele VW. Aceleaşi materiale care păstrează echilibrul între preţ şi calitate şi care este până la urmă un atribut forte pentru „Das auto”. Dacă vrei „chestii” ai însă la dispoziţie o grămadă de opţionale şi totul depinde, până la urmă, de grosimea portofelului şi de dorinţa ta de personalizare.
Test. Noi am testat varianta cea mai slab motorizată, cea de 122 de cai. Fiind evident vorba despre o decapotabilă, ai tendinţa să conduci sportiv, iar acest lucru, în ciuda calităţii de necontestat a propulsoarelor TSI, a dus în acest caz la un consum apreciabil. Pentru a-ţi răcori racer-ul din tine ai însă de ales de nu mai puţin de opt variante de motorizare (patru pe benzină, patru diesel), dintre care cea mai performantă, cea de 2.0TSI/210CP, cu siguranţă că te va satisface pe deplin…
News
Mazda uber alles. Testele de anduranţă realizate de Auto Bild continuă. După Mazda6 şi Mazda5, Mazda3 a trecut cu succes testul de anduranţă de 100.000 km. Rezultatul Mazda3 plasează modelul şi pe locul doi pe lista compactelor testate. Actuala compactă este a doua generaţie Mazda3 introdusă în 2009. Versiunea facelift, cu îmbunătăţiri tehnologice şi de design, va fi lansată în luna octombrie. Lista de echipări a modelului deja cuprinzătoare a fost extinsă şi include (printre alte noi caracteristici) un indi